divendres, 18 d’abril del 2008

literatura d'alta volada



























he agafat recentment el costum d'utilitzar els boarding pass com a punts de llibre. a leviatán hi duc un Madrid-Barcelona del 2 d'abril puerta h37? hora de embarque 14:55 asiento 21F. a el misteri de l'amor pàgina 47 tinc un san josé de costa rica-madrid de l'1 d'abril iberia líneas aéreas asiento 19A. es una manera de recordar viatges i el que és més important, incitar-ne de nous. en realitat els dos boarding pass formen part del mateix viatge. tres mesos abans, quan vaig fer el trajecte invers, es a dir, l'anada, vaig llegir força a l'avió que em portava a les amèriques. vaig començar i acabar un petit llibre de herman melville i també algun relat de sergi pàmies. després vaig posar-me a escoltar antònia font a l'ipod i de cop i volta, l'airbus 330 va començar a fer sotragades. es van encendre les llums de póngase el cinturón i com que jo ja el portava, no em vaig moure. la azafata però, va vindre a dir-me: por favor su asiento en posición vertical. jo vaig contestar preferiría no hacerlo i ella es va quedar parada, amb cara de t'hauria de caure la cara de vergonya.

3 comentaris:

Andrea Valverde ha dit...

Jo he portat un bitllet del telefèric de Montjuïc, el cartró d'un carret de fotos, l'etiqueta d'un bolso en forma de casset i un llapis per anar apuntant al marge.

Crec que algun dia faré un estudi dels objectes que utilitzem de punts de llibre. Si. Això i el doctorat en els capítols pilot de series.

Anònim ha dit...

Neno, algo está pasando aquí, sale todo en catalan!
Yo hago eso tb, en Lady Susan tengo la bolsa para gomito, que nunca uso y siempre robo.

Anònim ha dit...

jo de punt de llibre últimament faig servir una polaroid del meu llit, que és on acostumo a llegir.

xaxipiruli el blog, tot i que et vas oblidar de Good Friday de CocoRosie :p