dimecres, 29 de juliol del 2009


Ningú t'avisa que als 30 serà igual que als 15. Que la teva vida no serà tan diferent d'un episodi de Gossip Girl tot i haver deixat l'institut fa anys. Més llest i més valent sí, però acabes fent les mateixes tonteries. Al final li acabes veient certa lògica al fet de que les pel·lícules d'adolescents les protagonitzin sempre actors més grans. La Olivia en tenía 30 quan va fer Grease.

dimarts, 28 de juliol del 2009

si no tienes novio cómprate un perro

dilluns, 27 de juliol del 2009


...ya desde el primer momento, establecieron como requisito indispensable para entrar en la sociedad secreta shandy el permanecer soltero o, al menos, actuar como si uno lo fuera, es decir, funcionar como una máquina soltera en el sentido que quiso darle Marcel Duchamp poco después de enterarse, precisamente a través de Edgar Varese, de la crisis nerviosa de Andrei Biely: "En aquel instante, no sé por qué, dejé de escuchar a Varese y me puse a pensar que no debía cargarse a la vida con demasiado peso, con demasiadas cosas por hacer, con aquello a lo que se llama una mujer, niños, una casa en el campo, un coche, etcétera. Y lo comprendí felizmente muy pronto. Esto me ha permitido vivir mucho tiempo como soltero mucho más fácilmente que si hubiera tenido que enfrentarme con todas las dificultades normales de la vida. En el fondo, es lo principal.

Enrique Vila-Matas, Historia abreviada de la literatura portátil

diumenge, 26 de juliol del 2009

don't say YES when you want to say NO


(t'estalviaràs molts problemes)


La foto és de la Nina Katchadourian

dimarts, 21 de juliol del 2009


Aunque no lo parezca, existe una lógica en todo este asunto: los sistemas más autoritarios suscitan, en las naciones en los que se aplican, los casos más sorprendentes de desviaciones -y, por eso mismo, una relativa tolerancia respecto a las excentricidades humanas más apabullantes-. No sabemos lo que es un excéntrico hasta que conocemos un excéntrico japonés. ¿Había dormido bajo los escombros? Estaban curados de espanto. Japón es un país que sabe lo que significa "volverse loco".

Amélie Nothomb, Estupor y temblores.

dilluns, 20 de juliol del 2009

Coconut Records

Segons el LastFM, Coconut Records es la segona banda que més he escoltat en els últims 6 mesos. Deu ser que són bons. Tot i això no va ser fins a ahir que em vaig posar a veure els seus vídeos, bàsicament per a post-posar escriure l'article que a hores d'ara ja hauria d'haver entregat. Us en poso dos que són d'aquests que inciten a agafar una càmera i sortir a gravar coses.



diumenge, 19 de juliol del 2009

Hey baby


L'Erlend m'ha enviat aquesta postal, diu que ja tenen grabat el tercer disc i que aviat començaran la gira. Diu que passaran per Spania, però no diu quan. També m'ha enviat una cançó del nou disc, m'he la deixada aquí.