divendres, 7 d’agost del 2009


Y ella tenía tantas ganas de que sucediera algo… 

Torno a viure rodejat de màquines de vending i cafès en gots de plàstic que provoquen visites immediates al lavabo i avui, després de teclejar el codi 20, ha caigut a les meves mans un bollicao. Feia temps que no en menjava i me quedat sorprès al veure que ara hi ha xocolata a les dues puntes. Ja res és el que era, abans hi havia més xocolata a un costat que l'altre i el tros de pa sol difícil d'empassar era el preu a pagar per a arribar a la punta farcida de crema de cacau industrial. Als nens d'ara els hi ho posen tot més fàcil, és el signe dels temps. Faig aquestes reflexions a pocs dies del meu aniversari i no puc evitar sentir-me gran. Tinc la sort però (o la desgràcia), d'haver nascut a l'agost, i com que tothom sempre és fora i no celebres res, ni tu mateix t'adones del canvi de xifra.

L'Andrea, que fa els anys un dia després que jo, ha fet quatre petits textos sobre el tema (haver nascut a l'agost, no els bollicaos) que es publicaran cada dimecres d'agost a les pàgines centrals del Cultures de La Vanguardia. Podeu llegir el primer al seu blog.

3 comentaris:

Dua ha dit...

Jo sóc de finals de juliol i sempre em passava el mateix (i encara em passa), que la proporció de gent que s'enrecorda és proporcional a la (poca) magnitud de la celebració i a la gent que marxa de vacances. El meu biggest trauma era que els nens no em convidaven a les festes d'aniversari per allò de "tu no em vas convidar a la teva". Immediatament després de la frase màgica em venien ganes d'estampar-los els chupachups i els sugus a la cara.
Felicitats,per cert!

Andrea Valverde ha dit...

Jo li deia el misteri del bollicao.
Felicitats per avançat, marxo uns dies i no crec que sigui per felicitar-te a temps :P

Anònim ha dit...

Yo lo celebro en junio y todo el mundo estaba de exámenes... no sé qué es peor.

¡Felicidades!

Miriam

PD ah no, espera, lo tuyo es peor. Los exámenes pasan cuando pasa la etapa universitaria...