dilluns, 26 de maig del 2008

Pàgina 16

- Estàs passant per la fase Reality Bites -sentencia. Ho deixa anar amb una indiferència que m'ofendria en un metge de la seguretat social.
-Què és això?
-No has vist la pel·lícula Bocados de realidad?
-No.
-Tracta d'això mateix, el moment en què estàs ara. T'acabes de llicenciar a la universitat, i no saps ben bé què fer. Busques feina, però quan en trobes, penses que has arribat al final del camí i que potser hauràs de fer aquesta feina tota la vida, la perspectiva et terroritza i la deixes. Sense feina, sense diners... Sense parella...
-Tot de cop no siusplau.

Edgar Cantero, Dormir amb Winona Ryder

10 comentaris:

aubia una vez... ha dit...

gran Ben Stiller!

com vaig flipar quan (no farà tant) em vaig enterar que era el director...

amb Zoolander són de visionat obligatori!

Cientificotriste ha dit...

Cuando te lo acabes me lo dejas, que ya sabes lo que tengo yo con Winona...

Andrea Valverde ha dit...

Jo ara fa temps que no trobo res que m'enganxi, man deixat la pell freda, a veure que tal.
La teva cita es bastant abuf eh

Oscar V ha dit...

doncs a mi el llibre no em va convèncer...i el final, per mi, és una cagada de gos a la boca...
potser és la ràbia que em fa que un tio de la meva edat tingui llibre publicat...potser...

te he hecho un cd ha dit...

la veritat es que encara no he llegit prou per dir si m'agrada o no, i sí, a mi també em fa rabia que un chaval amb un any menys que jo hagi publicat un libre...

Anònim ha dit...

se acabará alguna vez la fase reality bites?

el libro no me lo he leído,que esté en catalán me cuesta, todavía estoy aprendiendo...

te he hecho un cd ha dit...

yo llevo 4 años en la fase reality bites...

BiBPastissets ha dit...

q peli más chula por favor!
me han entrado ganas de volverla a ver!!

la verdad es que yo también podría decir que estoy en esta fase aunque tengo la suerte que uno de los tres factores (feina, diners, parella) si que lo tengo

:P

marcos javega ha dit...

le publican libros porque es el hijo no reconocido de el fary

te he hecho un cd ha dit...

jajajajajaja
deu ser això, fijo.